En poursuivant votre navigation sur ce site vous acceptez l’utilisation de cookies.

J’accepte

Administratief medewerker cel Mobiliteit (x/v/m)

Wie zijn wij?
Ons kabinet ondersteunt minister Elke Van den Brandt in haar politieke werk om van Brussel een meer rechtvaardige, veilige en gezonde stad te maken. Door het Brussels Gewest met een helder sociaal kompas voor te bereiden op klimaatverandering en tegelijk elke vorm van discriminatie te bestrijden, proberen we ervoor te zorgen dat alle Brusselaars een beter leven krijgen. De minister en haar kabinet werken volgens de afspraken die werden gemaakt in het regeerakkoord van 2019. Als lid van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering is Elke bevoegd voor Mobiliteit, Openbare Werken en Verkeersveiligheid. Binnen de cel Mobiliteit is Elke op zoek is naar een nieuwe medewerker.

Wie zoeken we?
Je deelt onze kijk op Brussel en hebt zin om samen met ons die kijk om te zetten in concrete verbeteringen.

Als administratief medewerker sta je in voor de administratieve ondersteuning van de Cel Mobiliteit van het kabinet. Je ondersteunt de raadgevers met de administratieve voorbereiding en opvolging van dossiers. Je bent een brugfiguur tussen je cel, de rest van het kabinet en andere kabinetten. Je krijgt een divers en boeiend takenpakket met tal van verantwoordelijkheden.

Binnen de cel Mobiliteit kan je terugvallen op de steun van je collega’s. Zelf sta je je collega’s ook bij met je eigen kijk op Brussel en het werk dat we doen. We stellen een team samen met zo veel mogelijk verschillende ervaringen, inzichten en vaardigheden. 
Die diversiteit aan talenten en achtergronden maakt het gezamenlijke werk alleen maar sterker.

Taken:
• Je zorgt voor de administratieve ondersteuning van het beleidsvoorbereidend werk van het team 
• Je volgt nauwgezet het mailverkeer op, behandelt de briefwisseling, en zorgt voor een archief
• Je beheert de agenda’s van de medewerkers van je cel en behandelt inkomende telefoons
• Je zorgt voor een vlotte organisatie van het dagelijkse reilen en zeilen
• Je organiseert vergaderingen en reserveert vergaderzalen 
• Je schrijft brieven, verzorgt de lay-out van teksten en andere uitgaande briefwisseling
• Je onderhoudt contact met andere kabinetten en andere cellen binnen het eigen kabinet

Wat vragen we van je?
• Je hebt ervaring (professioneel of op een andere manier) in een gelijkaardige functie
• Je bezit een goede kennis van het MS Office pakket
• Je beschikt over de nodige discretie en bent loyaal
• Je bent flexibel inzetbaar en bereid tot occasioneel avond- en weekendwerk
• Je bent geïnteresseerd in de Brusselse politiek en de manier waarop beslissingen worden genomen
• Je hebt een band met Brussel, en je voelt je goed bij een sociaalecologisch project

Hoe werk je?
• Je bent resultaatgericht
• Je weet prioriteiten te stellen
• Je bent nauwkeurig en efficiënt
• Je leert graag bij
• Je kunt snel informatie verwerken 
• Je vindt samenwerken fijn
• Je houdt van een afwisselende job
• Je kan duidelijk en respectvol communiceren 
• Je begrijpt Nederlands en Frans, schrijft minstens één van die twee talen (elke taal die je daarnaast nog beheerst is een meerwaarde)

Wat bieden wij?
• Een voltijds contract met onmiddellijke indiensttreding en goede verloning
• Hospitalisatieverzekering
• Abonnement woon-werkverkeer
• Een boeiende werkplek, die bevindt zich in de Sint-Lazaruslaan 10, 1210 SintJoost-ten-Node 
• Daar kom je terecht in een enthousiast team

Heb je vragen? Wil je solliciteren?
Je kan solliciteren door je cv en een motivatiebrief (max. 1 A4) te bezorgen aan Elisa Bruno ebruno@gov.brussels (vermeld "sollicitatie mobiliteit”) in het onderwerp van je mail). In je motivatiebrief beschrijf je kort waarom je deze job graag zou doen.
Zit je na het lezen van deze vacature nog met vragen? Aarzel niet om Elisa te 
contacteren, ze geeft je graag meer uitleg.