En poursuivant votre navigation sur ce site vous acceptez l’utilisation de cookies.

J’accepte

Join the team!

Administratief medewerker (m/v/x)

Wie zoeken we?
Je gelooft in onze visie op de stad en hebt zin om deze mee vorm te geven en uit te dragen. Als administratief medewerker sta je in voor de  administratieve ondersteuning van de cel Transversale Ondersteuning van het kabinet. Je ondersteunt de Kabinetssecretaris, Adjunct-kabinetssecretaris en de andere collega’s in de cel met de administratieve werkzaamheden, logistieke en boekhouding van het kabinet. 

Taken:
•    je volgt nauwgezet het administratieve werk op en behandelt de briefwisseling
•    je ondersteunt met de logistiek en kantoormanagement van het kabinet
•    je verwerkt financiële en boekhoudkundige verrichtingen 
•    je volgt terugbetalingen op 
•    je werkt mee de voorbereiding en uitvoering van afsluitingen 
•    je ontvangt en betaalt goedgekeurde facturen
•    je schrijft brieven, verzorgt de lay-out van teksten en andere uitgaande briefwisseling
 
Competenties, interesses & vaardigheden:


•    je volgt nauwgezet het administratieve werk op en behandelt de briefwisseling
•    je bent gedreven en cijfermatig ingesteld
•    je kan zelfstandig werken, neemt initiatief en werkt resultaatgericht
•    je hebt ervaring (professioneel of op een andere manier) in een gelijkaardige functie
•    je kan vlot overweg met courante softwarepakketten. Een goede tot uitstekende kennis van Excel wordt verwacht
•    je kunt snel informatie verwerken 
•    je bent nauwkeurig en efficiënt
•    je bent assertief en oplossingsgericht
•    je bent leergierig
•    je bent goed in het opzetten van samenwerkingen
•    je beschikt over de nodige discretie en bent loyaal
•    je bent bestand tegen wat gezonde stress en weet prioriteiten te stellen
•    je beschikt over sterke analytische vaardigheden, met name het vermogen om grote en kleine problemen van elkaar te onderscheiden
•    je kunt een flexibele rol binnen een team op u nemen en vindt goed teamwerk belangrijk
•    ie werkt graag in teamverband
•    je kan duidelijk en respectvol communiceren 
•    je kunt je zowel schriftelijk als mondeling goed uitdrukken in het Nederlands en Frans 
•    je voelt je goed in een meertalige omgeving
•    je bent flexibel inzetbaar en bereid tot occasioneel avond- en weekendwerk
•    je hebt affiniteit met het groene gedachtegoed
•    je bent vertrouwd met en houdt van Brussel 

Wij bieden:


•    je komt terecht in een enthousiast team 
•    een voltijds contract met onmiddellijke indiensttreding met goede verloning
•    hospitalisatieverzekering
•    abonnement woon-werkverkeer
•    fietsvergoeding
•    de werkplek bevindt zich aan de Sint-Lazaruslaan 10, 1210 Sint-Joost-ten-Node  

Solliciteren?
Stuur je cv en motivatiebrief voor 23/09/2021 naar cab_vacatures.vandenbrandt@gov.brussels 
Voor vragen en meer informatie kun je mailen naar mknikman@gov.brussels